петак, 5. јул 2013.

Jedan moj blam i još jedan


   Osvanuo i taj dan mom suprugu rođendan. Pravi se čitava gungula .Svekrva donela materijal za tortu ,ja zasukala rukave i krenem . Razmišljam napraviću prostu običnom korom jer imam dosta voća ,znači treba samo neki fil da se skuva i odozgo šlag i eto torte.
   Veče pre sam ispekla koru .Narasla je ko nikad .Lepo se umutila jaja još sam je ispekla bez praška za pecivo , nisam htela da maltretiram nikog zbog moje zaboravnosti. Mada prašak za pecivo i vanulu imam uvek ali eto desilo sa baš tad da nestane. Dakle ispečem koru i prelijem je šerbetom ,računam kad skuvam fil i stavim voće biće dobro . Ustanem ujutru i skuvam fil. Nikad bolji,nema grudvica,odlična gustina, sve super . Dodam margarin izmutim mikserom i oduševim se  što mi sve ide od ruke . Očistim kajsije koje su između ostalog bile malo gnjecave i isečem u fil , pa ti ne budem lenja i opet sve to izmiksam .Moja najveća greška u životu .Uopšte mi nije palo na pamet da će kajsije da puste sok .Fil nikako ne stoji , curi na sve strane. Ja poludim i lepo izdrobim koru u fil i to u nadi da će da se zgusne . Bilo je gusto prva tri sata i onda je sok krenuo opet svoju priču. Torta je završila u šerpi u frižideru. Dolazi svekrva i traži da vidi tortu . Ja vadim šerpu iz frižidera. Kaže :
 - A gde ti je kora ?
 - Pa tu je !
 - Pa gde ja je ne vidim ?
Ja počnem da objašnjavam po ko zna koji put . Ručak je prošao tako što smo slušali priču o torti ,kako je neuspela i nije lepa na oko . Jedino što mogu da kažem je da se ipak pojela .Jeste da smo je jeli iz šolja sa dodatkom šlaga i čokolade . Ali su je svi nahvalili . Prvi put da mi torta nije uspela , ali eto i to se dešava.
       Juče mi se desio još jedan .  Opet sam pravila tortu i to onu staru sa jabukama koje se peku zajedno sa korom i koja nikako ne može da ne uspe. Meni nije uspela. A zašto pa evo .Iseckala jabuke , kajsije , breskve , stavila dosta šećera u tepsiju i umutim jaja sa šećerom .Sipam preko voća i stavim da se peče. Tek na pola pečenja ukapiram da nisam stavila brašno . Mom razočarenju nikad kraja. Još me drži . Može da se jede super je , samo što nisam mogla da je završim jer je opet curilo na sve strane. I tako dragi moji . Rešila sam da ne pravim torte do daljnjeg .Mada je uskoro i moj rođendan  možda bi bilo bolje da je kupim ?



          

                                                              

Нема коментара:

Постави коментар