четвртак, 18. јул 2013.

Torta

 Dođe i taj dan .Moj rođendan . Krenem od ujutru da spremam ali mi ceo dan nešto fali.Tortu napravila veče pre . I zamisli ispala mi super. Krenukla sam da pravim neku tortu zove se 9x9, probala sam čak i da otkrijem zbog čega se tako zove ali nikako mi nije išlo . Kora se pravi sa jednim jajetom ,9 kašika šećera, 9 kašika brašna i 9 kašika mleka ,1/2 praška za pecivo . Naravno peku se takve tri kore ali ja ne bih bila ja kad sad tu ne bih dodala i kakao ,trebalo je i orase ali nisam ih imala . Kore ispale ekstra .Poučena prethodnim rođendanom , korama i ostalim , krenem oprezno u pravljenje fila . Litra mleka , 200 grama kokosa ,trebalo je i 300 g orasa ali pošto nisam imala ubacim 2-3 kašike gustina i naravno kakao . Retko jedem čokoladu ali sam zato OBOŽAVALAC čokoladnih torti . Fil bude redak tako da se kore natope  i torta naraste troduplo . Kad se ohladi torta je cela kao fil . Preko ide šlag ali ja stavim prvo čokiladu otopljenu naravno i onda šlag. Dakle nema je bolje .Ovaj put je uspela ,mislim u odnosu na prošli put . Tako da sam svu bruku i sramotu od prošlog puta oprala sa ovom . Dobila sam samo komentar :
   -  "Bar je jedemo iz tanjira " . Na šta su se svi nasmejali .
 Nema veze , sve je ispalo dobro .Za one koji su večno nezadovoljni nemam komentar jer imaju  uvek negativan komentar . Isto kao kad sam od muža dobila za rođendan suknju do zemlje na kojoj mi se ne sviđa raspored boja baš ali dobro "problem rešen" kupovinom još jednog komada garderobe . Poenta je u tome da kad sam pokazala suknju svojoj svekrvi njen komentar je bio                
   - " Debelim ženama ne stoji dugačka suknja . Zameni to !
   -   Pa da ja joj kažem da treba da nosi mini , moj advokat se odmah oglasio .
   Samo smo se pogledali i nasmejali što bi rekli ispod brka . No nije nije bitno torta je dobila prelaznu ocenu  a to je najbitnije.

                                   
                                                                         Prijatno :)

Нема коментара:

Постави коментар