уторак, 9. јул 2013.

Nešto na brzinu

   Sad je vreme tikvica a u bašti ih ima dao Bog gomila.Ne stižem da ih berem koliko brzo rastu .Poludele načisto.Iako moj muž kaže da sam baštu upropastila tikvice su nenormalno velike.Da kažem samo da ih ne đubrim ama baš ničim . Verovatno im odgovara mesto i dosta vode jer kiša pada na svakih 5-6 dana.
   Klasično spremanje tikvica je pohovanje.Pošto ih tako jedem samo ja onda sam promenila taktiku . Izrendam tikvice, dodam 2-3 jaja i brašno po potrebi. Može i malo praška za pecivo ,malo vegete ili soli i testo napravite gusto po želji .Ja ga napravim u zavisnosti od raspoloženja . Nekad dodam sir ili susam i laneno seme , bosiljak , nanu ,đumbir ili nešto peto što mi se u tom trenutku svidi . Ispečem to tako što vadim po malo kašikom i na masti ili ulju ispržite sa obe strane. Ovako spremljeno jedu svi jer je ukus tikvica zabašuren .Nisu uvek raspoloženi za njih.Niko nije na mene.
    Danas čuh jedan dobar recept od moje drugarice i eto da napišem i to .Ona ispeče tikvice isto ovako kao ja. Izdinsta meso kao za musaku i slaže u vatrostalnu ili dublju tepsiju red tikvica , red mesa ,odozgo prelije sa pavlakom i jajetom,ili iskoristi , kiselo mleko  a može i jogurt , malo peršunovog lista i zapeče u rerni . Ja bi to malo okrenula , pa pošto smo pričali o piti od plavog patlidžana umesto mesa bih stavila baš plavi patlidžan ili možda ljuspice soje . Za one koji retko jedu meso  ili ga uopšte ne jedu . Mislim da je to odlična kombinacija . Ja jesam pravila musaku sa tikvicama ali sa sečenim i prodinstanim komadima tikvicama  ali mislim da je ova varijanta bolja.
   Tikice mogu i da se pune . Klasično kao punjene paprike posne i mrsne sa narendanim kačkavaljem preko   . Mogu da se naprave razne slane i slatke pite od njih . Samo malo dajte mašti na volju .
   Uzgred dobila sam potvrdu od lekara da umesto mesa mogu da jedem jaja i mlečne proizvode ,tako da sam oduševljena vrlo . Ionako to više volim. Probajte da zamenite neke namirnice povrćem odlično je!

                                                                              Prijatno :)

Нема коментара:

Постави коментар