среда, 26. јун 2013.

Nešto o ovom blogu

  Razmišljam nešto danima.Recepata na sve strane a ja ih retko koristim . Imam ih čak i na svojim blogovima ali ni jedan ne ispoštujem do kraja . Zašto ? Pa zato dragi moji što kod mene ništa ne mora . Kuvam po osećaju .Retko kad i probam hranu dok kuvam .sve stavljam od prilike . Jedino na čega se žale je što nije dovoljno slano . Ja ne podnosim normalno slana jela tj. ,moj organizam ne podnosi veću količinu soli tako da je to jedina mana .
   Što se mene tiče kuvanje je veoma dobar način da iskažete svoju kreativnost,neko bi to nazvao praktičnost ali kako da čovek bude paktičan ako nije kreativan . Sad sam zakuvala :) .Pa za svako kuvanje potrebno je da budete ne majstor nego samo osoba sa osećajem .Treba da osetite ono što kuvate i onda nema greške. Kod mene kuvanje ide spontano . Nije bitno i ako nešto fali.Tad spremim najbolji ručak. Dešava se da nešto nestane i u toku spremanja.Mozak očas posla nađe zamenu.
  Skoro smo kuvali kotlić I desilo se da niko nije razmišljao šta ćemo za salatu. Dao Bog ovde nedeljom ništa ne radi posle 12h ,tako da je varijanta" idemo da kupimo" otpala . Naravno setim se ja , skoro smo kosili travu trebalo bi da ima mladog maslačka. Uzmem činiju i u baštu .Svi me gledaju kao da sam skrenula. Trajalo je jedno 15-ak minuta dok sam nabrala listove maslačka.Oprala isekla i dodala crni luk, sirće i ulje i eto .Salata bila na stolu očas posla.Naravno u dvorištu ne koristimo nikakve hemikalije ,Pošto sam ja alergična na sve i svašta. Salata od maslačka neverovatno obraduje unutrašnje organe ,lepo ih čujete kako pevaju. Koristimo je celo leto pošto se stalno obnavlja .Jedino nije dobra kad procveta.Onda listovi  budu gorki pa treba birati samo one mlade. Njih naberem samo kad hoću da je dobar deo salate moj . Ne vole kad je gorko .
   Tako ,malo sam objasnila ovaj blog. Biće to mali dnevnik mojih kućnih čarolija , sa slikama ili bez ali možda nekom pomognu. Treba samo da se opustite . Da dozvolite da vam namirnice šapnu šta da radite sa njima i uspeh je zagarantovan. Ne treba se plašiti kuvanja ,opuštencija i sve ok .


                                                           

Нема коментара:

Постави коментар