четвртак, 30. октобар 2014.

Ručak za male pare

   EEe zemljo Srbijo , dokle ćemo ovako da se poslednji dinar prebrojava da bi se videlo šta  može da se spremi za ručak . Lako je kad je čovek sam ali kad su deca tu onda morate da spremite nešto konkretno i ja tako smislila ručak za 200 dinara. Toliko sam imala u džepu. Kupila 200 g pasulja što je oko50.00, možda i malo više, jednu kost oko 600g koštalo je 120 din , 2 šargarepe i 600 g krompira , bilo je oko 20-30 din, sve zajedno . E sad će neko da se nađe pametan pa da kaže da tu treba još što šta za pasulj. PA nešto sam imala kući , ovo kupila i stavila da se krčka. Pare sam potrošila a treba i hleb da se kupi. Pa dobro nije smak sveta a nije ni prvi put. Zavrnem rukave i krenem , malo kvasca, po šolju brašna , kukuruznog, integralnog i raženog, da sam imala heljdino bilo bi još bolje, ali ovog puta ništa. Zamesim to sve sa malo vode i stavim da odstoji, ispečem hleb ,kako moja deca kažu ,"ko duša"Tako provedosmo dan u kuhinji. Uspela sam da za male pare spremim ručak i bila zadovoljna . Lep osećaj kad zaposlite mozak.

Нема коментара:

Постави коментар