уторак, 14. октобар 2014.

Nije bila plata!!! Šta spremiti za ručak?!?!

   Nema plate ?!? #%&$*%$#$#%!!!
  Koliko puta vam se ovo desilo u poslednjoj deceniji, u dve decenije... Meni i danas. Sticajem okolnosti baš kad mi najviše trebaju i baš kad... Kao i obično uvek kad najviše trebaju nema ih...
   Dobro kad je već tako šta da se radi . Ajd onda da smislimo šta za ručak. Ima krompira i luka, dobro , šargarepe, celera , peršuna , paštrnaka, belog luka, začina. Dobro mogla bi da padne jedna supa . Sve sastojke očistiti i ubaciti u lonac sa vodom da se krčkaju. Osećam se kao veštica kad ovako pišem.Kazan i velika drvena varjača kojom mešam veštičiji bućkuriš... :))) Da tako će se zvati današnji ručak! Veštičiji bućkuriš :) . E sad jedan problem nema rezanaca. Ne verujem da je tako. Mislim da ima griza , jaja ima uvek koke su vredne svaki dan tako da tu ne oskudevamo. Eto rešen problem biće griz knedle. I eto ga supa gotova. Šta ćemo dalje. Mislim da bi mogli jedan specijalitet iz mog detinjstva. Inače miriše kao kuhinja moje bake , tatine mame . Žao mi je što nisam od nje naučila da spremam mnoge stvari , kuvala je neverovatno.
   Specijalitet je prženi krompir sa belim lukom. Sam miris je dovoljan. Deca vole a meni budi uspomene. Može to ćemo danas. I tako bez plate i para spremih ručak još na poslu. Hvala Bogu pa uvek nečega ima da može da se smućka a deca ne biraju....

Нема коментара:

Постави коментар