недеља, 6. март 2016.

Nedeljni ručak

   Sad smo konstantan dvojac. Matora je u domu a tata je na putu. Za nas dve nije muka skuvati jedino je problem što ja ne znam da kuvam na malo. Ne znam da kuvam po receptu i ne određujem količinu u gramima nego na malo.
  Godinama kuvam posnu supu i niko se ne buni zbog toga. Neko će reći kakava je to supa, ja vam kažem odlična! stavim u šerpu malo ulja i kad se zagreje dodam luk isečen na kolutove i sargarepu isečenu na štapiće to posolim i upržim dok ne pusti svoj sok .Količina povrća zavisi od količine koju kuvam i ko kako voli. Ne dodajem vodu dok se ne pojavi narandžasta boja.Odprilike ovako.


 Sipam vodu  i dodam celer , peršun, krompir, grašak i sve ono štotrenutno imam od povrća. Kad se skuva dodam rezance, kurkumu umesto vegete i još soli po potrebi. I to je to .Bude brzo gotovo i retko kad koristim meso ili kosto za supu. ako neko ne voli ili ne koristi kurkumu može da doda jednu kocku za supu ili baš ako mora vegetu. Taj deo smo stavili da se krčka.


 Prelazimo na drugi deo. Mala je rekla hoće lazanje. Ajd. Oko pola kile mesa upržim sa crnim i belim  lukom i sargarepom. Dodam so , bosiljak, origano, mirođiju i ruzmarin. Skuvam bešamel sos sa belim lukom. Na ulju propržim malo belog luka, dodam malo brašna i čim promeni boju dodam oko pola litre mleka ili vode a za gurmane može i pavlaka za kuvanje pa ko šta voli. Skuvam gotove lazanje jer me je ovaj put mrzelo da ih mesim porešam sve u tepsiju, red lazanja, red mesa, red bešamela i odozgo rendanog kačkavalja, pa sve iz početka. Poslednji red su lazanje prelivene bešamelom i posute rendanim kačkavaljem. Ispečem na oko 200 stepeni nekih 15-20 minuta i gotovo. Ručak je bio brzinski. Mošda izgled nije reprezentativan ali ni ja nisam profi kuvar, trebala sam da sačekam malo što bi moja baba rekla"da stane" pa onda da sečem lepše bi izgledalo no, dobro je i ovako. Mi znamo koliko dobro. Velika je videla sliku tako da će lazanja otputovati za Novi Sad. Prijatno!


Нема коментара:

Постави коментар