уторак, 1. март 2016.

Moja prolećna salata

   Šetala sam pijacom juče i vidim rotkvice lepe , velike, pitah se čime li su prskane i đubrene ali ipak kupih jednu vezu jer se setih jedne salate koju inače prvi put pravim za Uskrs. Ne sećam se više pravog recepta. Mislim da je bio u nekom časopisu ali je često pravim i kao što već rekoh prvi put svake godine je pravim za Uskrs.
    Količinu odredite sami u zavisnosti za koliko osoba je spremate ja sve radim na komade. Stavim 4-5-6, u zavisnosti od veličine, krompira u ljusci da se skuva i isto toliko jaja. Kad se ohlade isečem u zavisnosti od raspoloženja, nekad to bude na kolutove a nekad na kocke. Isečem 5-6 komada mladog crnog luka  ili jednu vezu ako kupujem i isto toliko mladog belog luka, 5-6 komada rotkvica. U posebnoj činiji napravite dresing od majoneza i jogurta u zavisnosti od količine. U izvornom receptu se dodaju pčenićne klice 1 kašika i seme suncokreta ne sećam se koliko ali ja stavim dosta, pošto svi volimo. Seme suncokreta se prethodno proprži na suvom tiganju samo da počne da pušta masnoću. Prelijete salatu dresingom i klopa je gotova. 
   E sad ne bih bila ja da nešto ne smućkam svoje. Juče nisam imala pšeničnih klica pa sam umesto njih stavila samleveno laneno seme a pošsto ni toga nije bilo dosta dodala sam  i lmalo lanenog brašna, malo je sitnije od mlevenog lana. Suncokreta je bilo ali sam dodala i susam a pošto sam na pijaci naišla na sremuš dodala sam i njega. 
   Ručak je bio gotov očas posla i svi zadovoljni jer svi vilomo ovu salatu. Odlična je i za večeru jer je lagana ali sita. E sad što se tiče nutricionista dal je sve to dobro ukombinovano ne znam , bitno je da je šareno. 
    Slika naše salate od juče nije baš reprezentativna ali je naša :D


                                                    Prijatno


Нема коментара:

Постави коментар