понедељак, 22. фебруар 2016.

Harmonika za doručak ili večeru

    Dođe meni tako jedno jutro , lepo se sećam nedelja je bila da budem virtuoz u kuhinji. Deca spavaju pa se bavih mišlju da ih iznenadim nekom ludosti. Nedelja je obično dan za tako nešto. Skoro ceo dan provedem u kuhinji i naspremam svašta nešto.
   Doručak je bio prvi na redu. Imala sam 4 jednaka krompira pa reših da napravim harmoniku, mada retkopravim nešto što vidim. Moje kuvanje su moji recepti. Pokušavala sam da kuvam po receptima ali ne vredi moram nešto da dodam i oduzmem i onda to ne bude izvorni recept , pa se manuh ćorava posla.
   Dakle reših da nparavim harmoniku. Da zavirim u frižider. Mhm... Imam malo slaninice, malo salame, malo kačkavalja...Hmm.... Može sve po malo biće na kraju mnogo. Operem ona 4 krompira dobro. Isečem na tanke režnjeve ali ne do kraja, zalijem uljem i krenem da popunjavam rupe. U jednu stavim parče slaninice i kolut crnog luka, u drugi kolut salame i komad kačkavalja i tako naizmenično dok nisam popunila sva četirir krompira. Ubacila u rernu i ostavila da se skrčka.

                                   

Ovako je izgledalo spakovano pre pečenja a krompiri uopšte nisu bili veliki. Krompir koji može ležerno da vam stane u dlan a igleda kao da je kong size.
 Posle sam razmišljala zašto ne stavih foliju preko? No i ovo je bilo prste da poližeš. Naravno začini se ko kako voli, ja stavih ovaj put malo soli, malo vegete, malo origana, može bosiljak, ruzmarin... po želji i ko šta voli. na koliko stepeni i koliko vremena sam pekla nemam pojma. Da li je nešto pečeno proveravam čačkalicom a i temperaturu odvrnem otprilike isto kao što kuvam.
Kad se ispeklo izvadih i dobih ovo

                                  

Miris koji se raširio po kući podigao je moje Čupe iz kreveta. Ovo je zbrisano u letu  i dobro je što je tako jer kod nas niko ne voli kad se krompir ohladi.Deca oduševljena a ja nastavila da spremam ručak. Dan koji je počeo vrlo uspešno !

Нема коментара:

Постави коментар