среда, 8. април 2015.

Rođendanska torta

     Sve češće nemam vremena za pravljenje pravih torti i kolača pa se pomažemo i potpomažemo zahvaljujući ovim brzinskim. Ne stižem ni recepte da pronađem iako ih imam mnogo uvek se nađe nešto novo i brzo. Ovog puta slavimo Majin rođendan. Radim popodne i sutra pre podne a nemam vremena za prave torte. Odličili smo se za neku moju varijantu keks torte. 
   Kupila sam mleko i dva pudinga ( čokolada , vanila, karamela , lešnik ili neki voćni) . Jedan margarin, pakovanje blok napolitanki od čokolade 800g  i 200g šlaga. 
   Mleko sam sa 12 kašika šećera  dodala puding i margarin , izdrobila napolitanke i sve to dobro izmešala. Učinilo mi se da će da bude retko pa sam dodala još 250 g Zlatnog peka . Izlila u tepsiju koju sam prethodno obložila alu-folijom. Ostavila na hladno da se stegne. Sutradan sam umutila šlag i to sa kiselom vodom , hladnom , nikako drugačije i istresla tortu na tacnu, stavila šlag. (ukrašavanje po želji). 
    Prethodnu varijantu smo radila samo sa Zlatnim pekom 500g trajala je dovoljno dugo. Dok sam trepnula nestala je.
    Rođendan je ovog puta protekao normalno , torta je bila ok !!!

Нема коментара:

Постави коментар