уторак, 15. март 2016.

Čišćenje krvi i celog organizma

   Ostadoh bez para danas a treba ručak spremiti. Pa lepo Boga mi da vidimo šta kaže današnji dan. Izađem u baštu i lepo naberem koprivu i maslačak i zasučem rukave. Ostavila sam ih prvo u vodi i sodi bikarboni par minuta . 

 Lepa kopriva mlada, iseckala sam je i podelila na dva dela. U jedan deo sam dodala izrendana 4 krompira, malo brašna, sode bikarbone, soli i vegete i belog luka. 

Ispekla na ulju vadeći kašikom. I dobila ove pljeskavice .

 U šerpu sam sipala malo ulja i u zagrejano dodala malo belog luka. Kad se propržio dodala sam malo brašna upržila i dodala iseckanu koprivu. Ostavila sve tako par minuta i sipala vodu. Ostavila da prokuva i dobila krem čorbu od kopriva.

  Maslačak moj rođeni. Svi moji ukućani poludeše od mene zbog maslačka i koprive. Ne dam da se unište a oni svake godine sve se više šire. Nabrala sam listove maslačka i napravila salatu sa jabukovim sirćetom. 


Iskreno ovo svi volimo i kad je ovakav ručak niko se ne buni. Jedino je čorba problem jer ne vole da bude jako gusta al to je rešivo.


Prijatno

Нема коментара:

Постави коментар