уторак, 23. март 2021.

Posebne palačinke

    Eto mene opet nisam pisala odavno a nemam pojma zbog čega. Danas sam pravila da kažem posebne palačinke mada možete da ih nazovete kako hoće.  Ja ću sad ko pokvarena ploča ali opet moram da kažem da zbog alergija jako mnogo hrane ne mogu da jedem pa da ne bi bilo dosadno stalno nešto mućkamo. Evo i ove su palačinke smućkane za  desetku!

   Količinu ne znam pošto sve kuvam otprilike pa bi recept išao ovako .

- Kukuruzno i heljdino brašno količina proizvoljna pošto je to osnova

-  ja sam dodala i dicocum ( brašno od pirevine koje se preporučuje osobama alergičnim na         gluten), 

- Bademovo mleko u prahu ( po ukusu a vi možete obično ili ono koje koristite), koje sam otkrila u zdravoj hrani jer ne mogu obično mleko da pijem i zamislite mogu da ga koristim       bez problema.

- malo kokosa ( sa njim oprezno pošto upija tečnost a ovo su oštra brašna pa testo može brzo      da se zgusne

- malo ruma, dva jaja, sode bikarbone i maslinovog ulja ( pošto ne koristim kvasac i prašak za pecivo) 

 Naravno nisam dodala ni so ni šećer jer nije bilo potrebe a šećer svakako izbegavam jer ni     njega ne bih smela da jedem.

Dodate vode da testo bude malo gušće nego za obične palačinke. Ispečete redovno i eto. Možete da ih jedete bez mazanja jer je ukus neverovatan ali ko voli baš slatko onda nek pusti mašti na volju :) 

Palačinke inače izgledaju tamnije zbog heljde i deblje su od običnih jer ako ih pečete tanje onda se presuše i budi tvrde.



                                  Pokušajte da promenite nešto u svom načinu kuvanja

                                              Istražujte i pravite razne kombinacije

                                         A ako budete pravili ove moje palačinke pa 

                                                   PRIJATNO VAM BILO  <3


                                     

Нема коментара:

Постави коментар