недеља, 12. октобар 2014.

Kolač bez jaja

   Naravno da ja ne bi bila ja kad nešto ne bih zabrljala , naravno sasvim slučajno ali je na kraju sve ispalo kako treba .Kako se to desilo ? Pa ovako !
   Dolazim sa posla oko 20:15. Na brzinu spremam nešto za večeru jer smo Mala ćerka i ja same kući, velika dolazi sutra . Naravno mogla bih da napravim nešto slatko . U tom razmišljanju mi pade na pamet da imam sve za najobičniji kolač sa višnjama onaj stari , starinski. Dok spremam večeru bućkam i kolač. Brašno, šećer, prašak za pecivo , vanila ... Nemam dosta brašna hmmm... Ima griza , pali mi se lampica, što da ne.Stavim malo griza i malo ulja, jogurt i sipam u pleh. U zamrzivaču imam raznog voća .Mala je dobila zadatak da mi izvadi aroniju, grožđe, višnje i maline. Poređam odozgo i pospem šećerom,u isto vreme pričajući sa malom, ubacim u rernu i ispečem . Dok smo večerali ja sva hepi kako sam to uspela na brzinu da završim , kad ono međutim. A JAJA !!! Nisam u testo stavila jaja. E pa stvarno nisam normalna. Nisam dočekala da se ohladi , zaspala sam. Ustajem ujutru jer radim prvu smenu i prvo što sam uradila je proba kolača. Iiiii bio je fenomenalan. Griz je zabašurio nedostatak jaja , pokupio višak soka koji je curio tako da je kolač bio sočan i ispao bolji nego onaj pravi . I etogac . Novi recept je rođen. I ne pitajte me za količine ja sve stavljam odprilike. :)
   Dolazi ćerka velika i ja joj pričam kako sam napravila kolač bez jaja a njen komentar je  : " Pa dobro napravila si posan kolač" " Kako posan " , pitam , "pa bez jaja". Počinjem da se smejem " a šta je sa onim jogurtom ?" " Aaaa jeste :))))) " Mila moja brzopotezna pametnica. :)

Нема коментара:

Постави коментар